Johnysnake

Social Officers gezocht voor HG Silvermoon

6 berichten in deze discussie

Voor onze guild op Silvermoon zijn we op zoek naar enkele Social Officers. Beschik jij over de nodige kennis, ben je een sociaal aangelegen persoon en regelmatig actief online in de guild en binnen de community? En wens je graag mee te werken binnen de guild? Dan ben jij wellicht binnenkort één van onze nieuwe Social Officers.

Social Officers functioneren als de centrale netwerkers binnen de guild. In hun rol zijn ze actief onder de leden, doen ze mee aan activiteiten en communiceren ze regelmatig met andere leden via guildchat. Een Social Officer is bekend met de structuur en het aanbod van de community en is in staat om deze informatie over te brengen aan guild leden of geïnteresseerden.

De verantwoordelijkheden van deze functie zijn:

·         het recruiteren van nieuwe leden;
·         het bijhouden van de public notes van guildies;
·         het begeleiden van guildies;
·         het beantwoorden van guild of community gerelateerde vragen;
·         het doorverwijzen van leden met interesse voor pvp, raids, social of roleplaying events, naar de desbetreffende verantwoordelijken.

Heb je interesse? Laat dan hieronder een reactie achter. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind dit wel interessant, ik ben al eens een social officer geweest in een vorige guild dus heb wel wat ervaring.

Laat me maar iets weten als ik een kans maak :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb al enige ervaring en help graag de guild, ook heb ik al een paar ideeën voor de guild. Als ik goed genoeg ben voor jullie als officer kan ik ook af en toe een event doen.

Dit is om de guild nog levendiger te krijgen, het is al fijn en praat graag met de guildies. Ze brengen me af en toe op een idee :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij deze meld ik me graag aan voor de functie social officer op Silvermoon, ik ben bijna iedere dag online speel al bijna 10 jaar wow dus weet ook best een beetje ;) ik ben "al zeg ik het zelf" erg behulpzaam en sociaal :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil graag joinen als member, was inneens in een andere guild gestopt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb geen ervaring
maar wel tijd
 maar moet natuurlijk ook nog veel leren nu :) 
ik wil altijd wel helpen en krijg ook graag  hulp van andere en geef dan ook de hulp en raad die ik weet aan andere bv dan met oudere dingen achievements of dingen via de kalender zetten raids dungions en pvp  ja noem maar op die dingen kan ik dan ook wel nu in ieder geval wil ik zeker mijn steentje bijdragen in hg groetjes Dezotn ( silvermoon name = darktho) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Over HG

Hollands Glorie is een grote Nederlandstalige World of Warcraft cross-realm community. En is bekend onder een ruim publiek, zowel Nederlandse als Belgische World of Warcraft spelers. Onze community is opgestart in 2009. En sinds 2015 zijn we enorm gegroeid, door het cross-realm netwerk en het uitgebreide aanbod van georganiseerde in-game activiteiten. Met meer dan 4500 leden is Hollands Glorie één van 's werelds grootste World of Warcraft communities.

Site Links

Forum 

Kalender

Blogs