Johnysnake

Social Officers gezocht voor HG Frostmane

8 berichten in deze discussie

Voor onze guild op Frostmane zijn we op zoek naar enkele Social Officers. Beschik jij over de nodige kennis, ben je een sociaal aangelegen persoon en regelmatig actief online in de guild en binnen de community? En wens je graag mee te werken binnen de guild? Dan ben jij wellicht binnenkort één van onze nieuwe Social Officers.

Social Officers functioneren als de centrale netwerkers binnen de guild. In hun rol zijn ze actief onder de leden, doen ze mee aan activiteiten en communiceren ze regelmatig met andere leden via guildchat. Een Social Officer is bekend met de structuur en het aanbod van de community en is in staat om deze informatie over te brengen aan guild leden of geïnteresseerden.

De verantwoordelijkheden van deze functie zijn:

·         het recruiteren van nieuwe leden;
·         het bijhouden van de public notes van guildies;
·         het begeleiden van guildies;
·         het beantwoorden van guild of community gerelateerde vragen;
·         het doorverwijzen van leden met interesse voor pvp, raids, social of roleplaying events, naar de desbetreffende verantwoordelijken.

Heb je interesse? Laat dan hieronder een reactie achter. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo Johny ik zit nu een tijdje in de guild en vind het 1voor1 allemaal top mensen daarom wil ik mij graag inzetten voor de guild ik ben erg actief en vind het totaal niet erg om nieuwe mensen aan te werven of om te helpen waar nodig is ik hoor het graag van u,

Groetjes Dylan.

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dag Hollandse Glorie

Ik ben Bart, 29 jaar oud, trotse leerkracht van groep 3 en speel al World of Warcraft vanaf Vanilla. Ik werd gewezen op dit topic en na het lezen van de verantwoordelijkheden word ik alleen maar meer enthousiast. Al vaker probeer ik de sociale glorie van vanilla terug te halen door te babbelen in guild chat en mensen te betrekken in dungeon & raid runs. Het begeleiden van andere spelers zit ook in mijn natuur. Vandaar dat ik open sta voor een rol als Social Officer.

Groeten Bart

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo,

Ik ben andre 31 jaar, werkt als binnenvaartschipper en speel wow al sinds vanilla.

Tussendoor wel eens gestopt geweest maar met legion weer helemaal zin in.

Waarom ik reageer op dit topic is omdat ik na contact met finnah erg veel zin heb om het pvp gebeuren een boost te geven binnen de guild.

Heb ondertussen al wat contacten gelegd met mensen in de guild die daar zeer positief instaan en mee willen gaan doen.

Zou me erg graag bezig willen houden met het pvp aspect, mensen doorverwijzen/recuiten en mekaar kunnen helpen en aan een mooie stabiele groep te werken.

Met al mn jaren wow ervaringen en aantal jaren als raidleader denk ik zeker wat te kunnen betekenen in deze guild!

Sta er 100% voor open ben te contacten op snoofer#2602

Groeten Andre

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hey, 

ik ben yannick 19 jaar oud en werk bij ramen en deuren ik speel al sinds cata en ben al een paar keer moeten stoppen maar nu uiteindelijk ik reageer hier op omwille dat ik graag mensen wil helpen en vrij social ben ik ben actief bezig met raiden want pve is een verslaving op zoch voor mij

ik ben bereid om mensen te bossten als het nodig is runs doen voor het plezier maar uiteindelijk wel te kunnen gearen ik probeer altyd voor te zijn voor de tactics voor elke raid ik probeer up to date te zijn pvp is minder mijn ding maar dat gaat ook ik ben altijd te contacteren via SilentDragon#21143

groetjes yannick 

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beste Johnysnake,

Ik ben Ton, 23 jaar oud en ben op dit moment werkloos dus veel aanwezig op WOW, mocht ik wel weer werk hebben dan ben ik er ook veel. Ik speel vanaf de 2de wow Burning crusade. Ik reageer op de functie omdat ik mensen wil helpen in de guild die willen PVP of PVE wil gaan doen en ze door wijzen naar de juiste personen binnen de guild of de juiste Raid leaders die deze guild heeft. 

Ik wil iedereen helpen om de juiste gear te krijgen en ook te helpen met de Mythic's om ze daar te boosten of eventueel te zorgen dat ze goed de dungeons begrijpen en ze ook met 3 chest af te maken, zelf heb ik veel pvp gedaan in de jaren hiervoor en wil me ook inzetten om met de andere guilds op de andere realms samen te werken om een mooi en goed pvp team samen te stellen. 

Met vriendelijk groet,

Ton (Olympais/Hibyehibye)

2 personen vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedendag, 

Mijn naam is Marco, ik ben 19 jaar.
Ik speel ondertussen alweer 1,5 jaar actief wow en ongeveer bijna 2 maanden actief bezig in Hollandse glorie.
Ondertussen ben ik al een raid team gejoined en ben ik ook constant bezig om de guild challenges te voltooien.
Ben ook bijna elke dag lekker sociaal aan het praten met bijna iedereen hier op Frostmane. 

Ik ben geintereseerd in deze functie omdat ik wat meer wil betekenen voor de guild, met voorbeelden zoals evenementen organiseren en mensen helpen als ze hulp nodig hebben.

Met vriendelijke groet Marco, (Shasmani)

2 personen vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Marco/Ton, wat supergaaf en goed voor de guild dat jullie je hiervoor opgeven !!!

We hebben al een aantal weken vrij veel contact met elkaar en dat was voor mij ook een reden om jullie voor te dragen in deze rol/functie !!

Veel online op mumble, actief binnen de guild !!

#Frostmaneisontherun

Mvg Michel (Shaamman)

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Over HG

Hollands Glorie is een grote Nederlandstalige World of Warcraft cross-realm community. En is bekend onder een ruim publiek, zowel Nederlandse als Belgische World of Warcraft spelers. Onze community is opgestart in 2009. En sinds 2015 zijn we enorm gegroeid, door het cross-realm netwerk en het uitgebreide aanbod van georganiseerde in-game activiteiten. Met meer dan 4500 leden is Hollands Glorie één van 's werelds grootste World of Warcraft communities.

Site Links

Forum 

Kalender

Blogs