vayarowsu

Druid en maar 2 relics

8 berichten in deze discussie

Goededag allen,

Ik heb een vraagje van de meer ervaren spelers hier, omdat ik net 2 weken begonnen ben na een jaar pauze in WOW.

Ik heb tot nu eigenlijk alle questen gedaan in de dreamgrove, Emerald dreamway en de questen van Khadgar (Ik krijg nu alleen mythic dungeon questen van hem)

Is het zo dat de druid campaign een rare samenstelling heeft, in het opzicht dat je overal en nergens heen moet reizen voor questen? Of ik ben ik gewoon dom bezig en ben ik wat vergeten?

Helaas weet ik niet welke questen ik allemaal al gedaan heb tot nu toe, in ieder geval niet alle questen :/ Is er iemand die mij misschien op weg kan helpen? Zou namelijk heel wat met me ilvl schelen haha!

Bij voorbaat dank,

Vaya / Feraligatr - Ravencrest

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het kan inderdaad zijn dat je veral en nergens naartoe moet voor die questen. Kan het me niet zo hard meer herinneren bij druid maar bij DK is dit verschrikkelijk. Gewoon je questlog en tabje campaign volgen en je komt er wel :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

inderdaad gewoon de questlines volgen en die mythics doen, dan kom je vanzelf wel bij je 3e slot, ik main druid in legion en het is inderdaad ook een vage questline setup, maar als je gewoon het kopje campaign volgt in je log dan komt het vazelf goed :P .

voor vragen kan je altijd terecht.

Greetings,

Finnah-Sylvanas

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is het punt dus http://i.imgur.com/2GCW0Kz.jpg , ik heb geen questen voor de campaign in mijn quest log :/ Ik ben nu langzaam aan alle questen aan het doen in the broken isles, letterlijk alle questen lol

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

I see, is wel bijzonder, misschien even een ticket openen naar blizzard, want hier kan ik je ook niet mee helpen (sorry :(). Succes alvast

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

heb je de quest al gedaan waarbij je 5 missions moet doen? en daarna de quest met de 20 worldquests als je die 2 gedaan hebt moet je een nieuwe quest krijgen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een ticket aangemaakt, blijkbaar was er onder 1 van de worldquesten nog een quest die ik moest doen, vandaar dat ik de quest niet zag (was in Val'sharah, maar niet in dreamgrove) de gm heeft me netjes verder geholpen, met waar ik die quest precies kon vinden, hij snapte de verwarring ook wel :P

Ik dank u allen voor uw hulp

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kijk goed om te horen dat het opgelost is, lekker verder gearen suc6 :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Over HG

Hollands Glorie is een grote Nederlandstalige World of Warcraft cross-realm community. En is bekend onder een ruim publiek, zowel Nederlandse als Belgische World of Warcraft spelers. Onze community is opgestart in 2009. En sinds 2015 zijn we enorm gegroeid, door het cross-realm netwerk en het uitgebreide aanbod van georganiseerde in-game activiteiten. Met meer dan 4500 leden is Hollands Glorie één van 's werelds grootste World of Warcraft communities.

Site Links

Forum 

Kalender

Blogs