Spring naar bijdragen
Log in om dit te volgen  
Alatta

4de Warlock spec ?

Recommended Posts

Dit zou toch eens cool zijn een Cloth Tank 

4th new spec: Voidlord

One with the Void - passive ability - You can no longer summon a Demon, but you fuse yourself with a Void gaining stamina and an improved version of the following abilities:
Suffering (taunt)
Threatening Presence (threat)
Shadow Shield (last stand)
Consuming Shadows (cleave 3 target instead of aoe)
Void Reflexes (def stats)

Other abilities:
Your body belongs to the Void - non-magic attacks do less damage scaling with cloth armor weared.

Basic spells:
Drain Life - strength reverse scaling with your current hp - generates Void Power (shards?) if it kills the target.
Agony - damage over time generates Void Power (shards?) every x seconds - generates faster on mobs under 20% health. 
Corruption of the Void - slows movement and reduces damage done by the target: the effect starts low ramping up until it expires or it is renewed - dispelling it stuns the dispeller for 1 second.
Summon Doomguard/Infernal is replaced by Summon Void Champion (armoured Void that guards an area and does taunt and high aoe damage to all enemies inside the area)
Siphon Life
Voidwalk - same as wraithwalk of the Deathknight
Void Holes - places 2 holes on the ground. When an enemy walks over one of them he will be teleported on the other one.
Eye of the Void - Summons a dark eye on your head that grants dark vision and invisibility vision for few time. You could leave the eye guarding a spot extending his duration - if you come close to 20 yard from the eye it disappears.
Void Vortex - summons a dark vortex in melee range that slowly drags the enemies to its middle and doing aoe damage scaling with the distance from the centre.
Soulstone
Unending Resolve
Touch of the Void - istant burst, no cd - Focuses all current Void Power on the target making it implode in the Void doing damage depending on how many Void Power (shards) are consumed.
Blackstone - spends Void Power to create a Blackstone you can activate later: gives a temporary shield that absorbs damage and consumes the stone.

bewerkt door Johnysnake
Moderator edit: Achtergrond kleur van tekst verwijderd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey dat ziet er interessant uit. Ik was zelf een tijdje warlock tank en mis die optie eigenlijk wel erg. Dat was super fun.
Waar heb je dit vandaan? 

PS: Ik heb de achtergrond kleur bij je tekst weggehaald. Waarschijnlijk had je het gekopieerd en geplakt. Dan zet de editor het er automatisch mee bij. Onderaan het berichtvenster kun je dan kiezen om de opmaak te behouden of te verwijderen. Das misschien een tip voor de volgende keer. ;)

Ik zal deze tevens verplaatsen naar Algemene discussies. Daar is dit bericht zeker welkom.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja id had het gelijk. Dit kwam van het forum op Wow zelf af. Ik zou het super vinden aan gezien ik heel lang main tank ben geweest en het tanken op een warlock ook heb mee gemaakt was echt fun.  Hopen dat blizzard er iets mee doet :)  Aangezien 80% van de warlocks hun class niet leuk meer vinden. Zeker nu op de ptr 7.1 ze weer generft zijn. zie voor beeld van Aff. spec  blpQdFl1.jpeg

bewerkt door Alatta

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Met hoe ze druids gemaakt hebben nu in legion zie ik zeker de optie voor meer tanks / healer specs ingame, heal mages heb ik ook al gelezen ( timewarp idee ) 

hunter tank?

heal mage?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen

Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Ben je al lid? Log hier in.

Nu Inloggen

Log in om dit te volgen  

Over ons

Hollands Glorie is een Nederlandstalige World of Warcraft community en is actief op meer dan 25 realms. Onze guilds zijn cross-realm met elkaar verbonden en vormen samen een groot Nederlandstalig netwerk van enkele duizenden spelers. Hollands Glorie organiseert onder andere sociale in-game events, raids (Normal & Heroic) & rated battlegrounds.

Links

Meer over Hollands Glorie