Spring naar bijdragen

Het nieuwe thema is - zoals jullie kunnen zien - al een flink eind op weg!

Ideeën, opmerkingen en/of bugs gevonden? Laat dan hier een bericht achter:

...Binnenkort vinden er misschien wijzigingen plaats aan de Teams...

Maar dat horen jullie later

Johnysnake

Je ergernissen van vandaag

Recommended Posts

Johnysnake    46

Ergernissen           :( ¬¬ >:(     
Van
                       Vandaag

Stond je in de regen op de bus te wachten? Was je date geen succes? Ging je hond er met je lunch vandoor? 
Laat ons hier je dagelijkse ergernissen lezen en vertel ons welk drama je vandaag hebt meegemaakt.

169.jpg

-* Deel je ervaringen en toon je medeleven aan andere community leden. *-

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Ik zal het startschot maar direct geven.

De boiler heeft streken, dus stond onder een koude douche. ¬¬

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Usefanoek    3
46 minuten geleden zei Johnysnake:

Ja, ik ben ook wel eens benieuwd. Alles ok?

@Johnysnake 

@Jaeger

Bedankt voor het medeleven. Gelukkig gaat het al iets beter.  Uit het ziekenhuis met 45% longcapaciteit, nog niet veel maar toch al een verbetering van bijna 30%.  Scheelt imens veel voor haar. Ze heeft meegedaan aan een blinde test van een nieuw medicijn (50% pacienten op placebo, 50% op medicijn, maar je weet niet in welke groep je zit), maar hielp niet veel.  Inmiddels (na 6 maanden blind) krijgt ze zeker het test medicijn en  blijkt dus vruchten af te werpen....  Terug op de goede weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jaeger    10

Ah dat is toch wel fijn om te horen dat het beter gaat met je moeder en hopelijk slaan de medicijnen verder aan. Heel veel sterkte en toch wil ik jullie desondanks fijne feestdagen wensen.

groetjes

Jaeger (Jootje)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Asmodya    10

Ergernis van de dag.

Beloofd krijgen op het werk dat je tot half 1 moet werken dus je plant van alles en dan te horen krijgen dat je niet mag vertrekken op het week.  Daar gaan de kerst plannen...>:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Johnysnake    46
Op 23-12-2016 om 12:52 zei Asmodya:

Ergernis van de dag.

Beloofd krijgen op het werk dat je tot half 1 moet werken dus je plant van alles en dan te horen krijgen dat je niet mag vertrekken op het week.  Daar gaan de kerst plannen...>:(

Dat is inderdaad erg vervellend. 
Veel sterkte en hopelijk nog een fijne kerst. Ik wens je het beste.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Alatta    8

Rij je naar de winkel waar ik 2 dagen geleden nieuw moederboord en prosescor heb besteld zou gisteren binnen zijn. 

Kom je in de winkel zijn ze eerst 20min aan het zoeken kijk de verkoper in de orders staat er niks over bestellen van de onderdelen in krijg ik te horen meneer het staat in backorder .... (en ze zouden bellen als er wat was)

Ben maar gauw de winkel uit gegaan en heb bij thuis komst het zelfde besteld bij Alternate morgen in huis.

Was echte top service van Mycom Not....

Morgen is me zoontje ook weer blij was vandaag een tegenvaller voor hem.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Icemotion    0

Sinds afgelopen weekend ongeveer last van een internetverbinding die willekeurig meerdere keren per dag eruit klapt.. super irritant.. en dan vervolgens blijkt een afspraak krijgen met een monteur die het gaat onderzoeken ook nog eens lastig zodat die maandag pas komt..

Hopen jullie ff met me mee dat ik morgenavond tijdens het raiden met de Power Pugs eventjes een stabiele verbinding heb? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rankrage    1
Op ‎16‎-‎3‎-‎2017 om 16:41 zei Icemotion:

Sinds afgelopen weekend ongeveer last van een internetverbinding die willekeurig meerdere keren per dag eruit klapt.. super irritant.. en dan vervolgens blijkt een afspraak krijgen met een monteur die het gaat onderzoeken ook nog eens lastig zodat die maandag pas komt..

Hopen jullie ff met me mee dat ik morgenavond tijdens het raiden met de Power Pugs eventjes een stabiele verbinding heb? 

Dat ging gelukkig goed  :)

Mijn ergernis

Heb je eindelijk een weekend de tijd om met de kleine naar de Dierentuin te gaan regent het pijpenstelen. :( 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen

Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Ben je al lid? Log hier in.

Nu Inloggen